lørdag 12. september 2009

Cochabamba by night

Et bilde fra byen på kvelden. Det er ikke tatt fra mitt sted, men fra en blokk i 7. etasje nærmere byen. På høyden i sentrum av bildet ser dere Kristusstatuen som er byens stolthet. Dit går det an å ta en taubane, jeg har enten gått trappene der dere ser en lyssti oppover eller kjørt bil. Statuen er like mange meter høy som han ble gammel og det betyr at den er tre meter høyere enn den berømte statuen i Rio de Janeiro.

Så ville jeg bare opplyse om at jeg har innstallert Skype på min pc. Der går det an å ringe gratis i tilfelle noen fikk akutt lyst til å prate litt med meg - det hadde jo i grunnen vært litt koselig. For at det skal være gratis må det ringes via skype på begge sider av havet. Det er bare til å laste ned skype.no og deretter ringe til et navn som også har lasta det ned. For sikkerhets skyld kan jeg si at en trenger øreklokker og mikrofon.
Ha en god høst, er det fler enn mor mi som har funnet mer enn 15 bøtter blåbær??? Jeg kommer hjem til jul og gleder meg både til julefeiring, blåbærsyltetøy og NM på ski i Stokke.

Ingen kommentarer: