søndag 7. mars 2010

Hjemme igjen

Da var jula over, NM på ski er over, OL i Vancouver er over og for meg er nå også snøstormene og skiturene over for denne gang. Jeg er tilbake i Bolivia etter en deilig og innholdsrik Norgestur. Takk for sist til alle dere jeg traff, det var veldig koselig å treffe så mange av dere. Også veldig koselig at så mange stiller opp og tar meg i mot med overnatting, kjøring og ikke minst: gode opplevelser. Jeg tror at verdien av gode opplevelser er noe som er undervurdert i samfunnet vårt. Ta vare på opplevelsene og gi så mange som mulig til alle du kjenner både store og små, da vil du få mye tilbake.

Her i Bolivia har et nytt skoleår begynt. De fleste ungene er kommet tilbake sammen med noen nye. Vi har nå 32 unger på lista vår i tillegg til fire småsøsken under skolealder. Hensikten med det er at da kan storesøster eller storebror komme til oss og gjøre lekser i stedet for å være hjemme for å passe på småsøsken. I utgangspunktet hadde vi ikke tenkt å ha barn under skolealder her, men av og til dukker det opp nye behov som vi rett og slett ikke har kunnet forutse. Da hender det at det blir litt forandring i planene.

Mer info og bilder kommer etter hvert.

1 kommentar:

Sandblåsing sa...

Great job, good luck to you!