fredag 18. februar 2011

Julaften

Tross streiker (se bloggen til Lene på sida), mangel på sukker, at en trenger advokat for å kjøpe sement og kraftig regnvær så hadde jeg julaften midt på dagen i dag. Julegavene fra Norge var kommet fram. Den fra Stokke var sendt den 4. november, den fra Etne den 18. november og den fra Hov i begynnelsen av desember og så landa de hos meg på den samme dagen. Lurer på hvilke runder de har tatt seg, hvor mange land de har vært innom eller hvor mange kontroller de har vært igjennom. Mange tanker dukker opp i en slik anledning. Men først og fremst en takknmlighetstanke til de som tenker på meg og sender meg gaver. Jeg ble både rørt og dypt takknemlig for de fine gavene og gode orda som jeg skal glede meg over leeeeeeeenge. Tusen takk til dere alle sammen.
En annen ting å glede seg over for tida er at nå er de nye bada/toalettene i bruk. Det mangler noen få malingstrøk, men ellers er alt klart og fint. Jeg er helt sikker på at det er de fineste toalettene i mils omkrets.
Til slutt kan jeg jo opplyse om at druene fra Tarija, altså de med steiner, er de beste druene i verden.

Ingen kommentarer: