søndag 5. juli 2009

En liten oppdatering selv om det skjer lite for tida. Det er vinterferie, stille og kaldt om morgenen og om kvelden. Skolene venter en stund til med å begynne etter ferien, men jeg hadde egentlig tenkt å begynne uka som kommer. Nå er det slik at svineinfluensaen er kommet hit til landet og til byen også. Av den grunn har jeg bestemt at vi venter med å begynne til skolene begynner. Dersom smitte blir påvist her kan jeg få problemer med myndighetene eller at vi må betale alt av omkostninger med behandling. Det har jeg ikke lyst til, så vi får bare avvente situasjonen. Det virker som om de takler influensaen og behandlingen bra, det er opplysninger på tv stadig vekk og det er innført regler for de som jobber på offentlige steder med bl.a. å bruke munnbind.
Jeg bruker dagene bla. til å sy gardiner i tillegg til at jeg har gjort opp halvårsregnskap.


Så er vi også blitt registrert i Brønnøysundregisteret. Det betyr at vi har alt i orden med myndigheten i Norge og at dere kan gå i banken og ordne avtale om trekk uten at det koster noe. Men skattefradrag er visst ikke mulig, for at det skal skje må organisasjonen være landsdekkende.

Legger ved et bilde av sauene som går her. Den med mest hvitt på er min, den andre er makker`n dens. Det begynner å minke på grasset her nå, og det som er igjen er helt tørt, så det ymtes frampå om å slakte de snart, da blir det i så fall får-i-kål.

Takk til dere som bidrar og hjelper til økonomisk,

Ingen kommentarer: