søndag 19. april 2009

Etter påske, besøk og regn.

Da var påsken over, besøket har reist hjem til Norge, jeg har vært i La Paz og innom pampaen for å hente to sauer som skal bo her og hverdagen har begynt. Det er godt å være hjemme igjen selv om det bare er et rom jeg har. Nå er regnet over også og det er fint, for da kan jeg gå tørrskodd både til badet og kjøkkenet igjen. I La Paz kjøpte vi kokeplater av gass. Det er en ramme av jern med tre store kraftige gassbluss. Størrelsen er 1,60 m lang og 0,70 m brei. Litt etter litt øker utstyret og mulighetene til å kunne ta inn flere unger. I dag har jeg sittet på den fremste delen av tomta, lest interkulturell kommunikasjon og sett utover terrenget og fjella. Bildet viser noe av tomta og utsikten.
Jeg har fått nytt mobiltelefonnummer, nå vil jeg ha bedre dekning også her på den bakerste delen av tomta. Nummeret er: + 76407027

Ingen kommentarer: