mandag 29. desember 2008

førjulsfest


Den 20. desember dekte vi et langbord i verden som alle reiste seg mette fra. I dag traff jeg tre jenter ute i gata som spurte meg om vi skulle gjøre det samme neste år også.
To dager før festen gikk vi en runde og skreiv opp navn på ungene mellom tre og 12 år som bodde i gata, på kvelden hadde jeg 50 navn på lista. På festen kom det omtrent 40 stykker. Jeg var spent på forhånd for jeg kjente ikke ungene og hvordan de ville oppføre seg, men alt gikk stille og rolig for seg og det var fornøyde unger som forsvant ut porten da festen var over.
Toril

1 kommentar:

Britt Lene sa...

Hei Toril! Du e så fantastisk! Glede meg t å besøke prosjektet i juni. Si ifra hvis det e noe du treng herfra;) Huske på deg i bønn. Håpe det går bra. SÅÅÅÅ kjekt å lese litt fra prosjektet!!!;)