fredag 15. mai 2009

Barnehjemmet Villa Porvenir (fremtid)

Det virker som om jeg har noen pauser fra det å skrive for tida. Jeg glemmer å ta bilder når ungene er her for da skjer det noe hele tida. Vi ønsker oss en lærer til for at jeg skal bli litt mer frigjort. Nå har jeg hendene fulle med å hjelpe unger. Vi har satt inn annonse i avisa fredag, lørdag og søndag denne uka så får vi se hva det bærer med seg.
Men jeg kan i alle fall fortelle at fredag for en uke siden hadde jeg besøk av noen av barna på barnehjemmet der jeg bodde og jobba før. Her ser dere gjengen som kom gåendes utpå ettermiddagen. Vi lagde langbord og spiste is og kjeks og da var alle fornøyde. Barnehjemmet de bor på har nå to avdelinger og til sammen er de nesten 35 barn. Nest neders til høyre ser dere Theodora som er "mor" på den nyeste delen. De hvithuda er frivillige fra Norge som tar et år for å hjelpe til med ungene.
Ønsker dere alle en fin 17. mai.

2 kommentarer:

Britt Lene sa...

Charo e ferdig lærer i juni, og jobbe jo bare på formiddagen;) et lite tips..;) håpe alt e bra. Du fikk mailen min, sant? har ikkje fått svar, men satse på at du fikk den...

Toril sa...

Har fått mailen din og gitt adressa til min søster. Hun sender det til uka.
Vi skal tenke på det tipset, takk.